Prečo práve blogovanie?

Určite sa ma pýtate hlavne tí noví, ktorí čítajú tento blog, prečo práve blogovanie a nie webová stránka? Verte mi, na to som voľakedy dávno myslel. Bolo to obdobie hľadania ďalších záujmov okrem hudby pre prípad, keby náhodou hudba prestala byť pre mňa tým, čím našťastie ešte stále je. Všímal som si, že niektorí nevidiaci nahrávali svoje príbehy vo zvuku na počítači. Niektorí zas programovali, či vysielali vo vlastných internetových rádiách. Niektorí majú aj svoje webové stránky. Čokoľvek som z toho chcel vytvoriť zistil som, že to nie je moja cesta.

Napokon som začal písať poviedky na rôzne témy. Niektoré boli populárne aj medzi mojimi kamarátmi. Nakoniec som spozoroval, že niektorí ľudia majú blogy. Blog sa totiž líši od webovej stránky tým, že je dinamický a nie statický. Pre ľudí, ktorí nerozumejú, na čo narážam toto vysvetlenie nebude stačiť. Chcem len upozorniť na to, že zatiaľ, čo webové stránky už dorástli, blogy stále rastú. Netýka sa to iba blogov. Vždy túžim objavovať nové veci a blogy, to je raj pre objavovanie. Aj keď dnes už veľa ľudí prestáva čítať, či počúvať hovorené slovo verím, že sa to zmení. Blog nie je rádio, kde nie všetko musí byť archivované. Veľmi ma zaujímajú aj Podcasty, no to sú taktiež blogy, ale vo zvuku.

Pridaj komentár